ÚJRA karácsonyi hópelyhek!









A tavalyi nagy sikerre való tekintettel, idén is készítek hópelyheket! 
Ha szeretnél Te is ilyen szép fenyő díszeket, rendelhetsz tőlem a karácsonyfádhoz illő színben!

" Hull a pelyhes fehér hó..... "
Már nekem is karácsonyi hangulatom van :)

A szett 6 db hópehelyből áll, 3 párat készítettem, melyeket ekrü színű 100% pamut horgoló fonalból horgoltam. A horgoló fonalhoz hozzá fogtam egy arany színű csillogó szálat, ettől igazán szépen ragyognak a pelyhecskék :) A hópihéket enyhén kikeményítettem, hogy szép tartásuk legyen. A díszek akasztóját is horgolással készítettem. Az utolsó sor horgolásánál a minta részeként horgoltam folyamatosan, így nincs pl csomó a külön rákötözés jeleként :)

A pelyhek mérete: a két kisebb méretű átmérője 7 cm, a nagyobbé pedig kb 8,5 cm.
Az akasztó hossza félbe hajtva kb 7 - 7,5 cm.

A 6 db-os szett ára 1790 Ft + posta költség,
kérhetsz pl egy db-ot is, akkor 300 Ft / db + posta költség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése