Gömb dísz karácsonyra I.


Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!





A tavalyi horgolt hópelyheim mellé szerettem volna idén újat hozni :)
Most ezt a gömbös összeállítást találtam ki!

A gömb slapja egy 20 mm papírmasé golyó. Ezt a golyót fehér és szivárványos bordó japán delica és ezüst közepű kristály kása gyönggyel fűztem körbe egy külföldi gyöngyös lány mintája alapján,a mit köszönök itt is! A piros mintákat én kreáltam.
A gömb tetejét és alját 1-1 díszes gyöngykupakkal zártam le, a gömb alá egy karácsonyi motívumú medálkát rögzítettem.
A gömböt s.k. fehér pamut fonalból és ezüst szálból horgolt akasztóval lehet fölakasztani a fára.

A dísz teljes hossza 13,5 cm
ebből a gömb + medálka 5,5 cm.

Kérésedre készítek többet is, vagy a fádhoz illő színekből, de hamarosan új variációkat hozok!

A két db dísz ára 1490 Ft + posta költség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése