Gömb dísz karácsonyra II.


Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!






A tavalyi horgolt hópelyheim mellé szerettem volna idén újat hozni :)
Most ezt a gömbös összeállítást találtam ki!

A gömb alapja egy 20 mm papírmasé golyó. Ezt a golyót ezüst és sötét kék japán delica és ezüst közepű kristály kása gyönggyel fűztem körbe egy külföldi gyöngyös lány mintája alapján,amit köszönök itt is! A kék mintákat én kreáltam.
A gömb tetejét és alját 1-1 díszes gyöngykupakkal zártam le, a gömb alá egy karácsonyi motívumú medálkát rögzítettem.
A gömböt s.k. fehér pamut fonalból és ezüst szálból horgolt akasztóval lehet fölakasztani a fára.
Nagyon szépen csillognak a gömbök, kedves díszei lehetnek az ünnepi fának!

A díszek teljes hossza:
csizmásé 14 cm, a karácsonyfásé pedig 15cm


Kérésedre készítek többet is, vagy a fádhoz illő színekből, de hamarosan új variációkat hozok!
Kérhetsz a díszedhez az eladott pirosas változat medáljai közül is!

A két gömb ára 1490 Ft + posta költésg 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése