BarnaAranyKék horgolt nyaklánc


Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!




Horgolt nyaklánc csokibarna, türkiz kék és matt arany színekben.

A nyakláncot cseh kása gyöngyből horgoltam. végeit bronz színű végzáróval dolgoztam el.
A nyakláncot kis virágos T-kapocs és egy bizsu láncra felépített több elemes medál díszíti.
A medált két fűzött bogyó, egy kék és arany színű lámpa gyöngy, valamint egy arany fényű csoki barna gyöngy alkotja.
A fűzött bogyók alapja egy 15 mm-es fa golyó. Ezeket a golyókat japán gyöngyökkel vontam be minta alapján. A két fűzött bogyó alját és tetejét 3mm-es telt és áttetsző türkiz kék gyöngyökkel díszítettem.

A lánc hossza 56 cm,
a medálé 7cm.

A bogyókat minta alapján készítettem, köszönöm a mintát!!

A nyaklánc ára: 3990 Ft + posta költség 
3590 Ft + posta költség 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése