Lila horgolt memórián


 Egy kincsvadász már rátalált! Eladott kincs!







Most egy kis lilát hoztam :) Pár napja ez a karkötő kép járt a fejemben, hát megvalósítottam :)

Áttetsző lila és matt ezüst cseh kása gyöngyből horgoltam a karkötőt. A horgolás két végét ezüst színű gyöngy kupakkal zártam le. Díszítésként gyöngy kupakok közzé helyezett 8 mm-es tekla és 6*4 mm-es csiszolt fánk gyöngyöt használtam.
Ezt az összeállítást egy memória drótra fűztem fel, így átmérője 7 cm. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy bármekkora csukló méretű csajszika viselje. Fix kör formája van a drótnak és csak egyszerűen rá kell tekerni a csuklóra. A memóri alapnak köszönhetően megmarad a kör forma, nevéből adódóan memória= megjegyzi az eredeti formáját, így nem deformálódik!

A horgolt rész 33 cm.

A karkötő ára 3500 Ft + posta költség.
2690 Ft + posta költség 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése