Hello Kitty


Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs! 






Kislánynak szeretnék örömet okozni ezzel a kis dísszel, amit fel lehet rögzíteni pl toll tartóra, táskára, egy kis neszesszer vagy kabátka cipzárjára.

A kék bogyó dísz alapja egy 15 mm-es fa golyó, amit Japán delica és kása gyönggyel vontam be, kék árnyalatokat és fehér színt használtam. A bogyót egy szerelő pálcikára helyeztem, ami segítségével rárögzítettem a karabinerre, aljára pedig egy 6 mm-es kék csiszolt gyöngyöt akasztottam. A bogyó két végét virág alakú gyöngy kupakkal díszítettem. A bogyó mellé a karabinerre egy két elemből álló Hello Kitty medálkát rögzítettem.

A táska dísz teljes hossza : 6,5 cm

A táska dísz ára: 1500 Ft + posta költség
990 Ft + posta költség 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése