Narancs bronzzal és türkizzel


Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!






Elkezdtem fűzni a narancs tekláimat és ez a medál, nyaklánc született a spontán fűzésből :)

A medálhoz sötét és világosabb matt 8 mm-es tekla gyöngyöt, bronz 4 mm-es csiszolt gyöngyöt és türkiz zöld színű kása gyöngyöket használtam fel. Az óriás bogyó két oldalát bronz színű gyöngy kupakkal díszítettem.
A nyaklánc alapját memória drót adja. A medál két oldalára ebből a drótból erősítettem fel, melyre narancs kása gyöngyöket fűztem. 6 mm-es türkiz teklával, bronz csiszolttal és nagy méretű türkiz kása gyönggyel díszítettem. A memória alapot lánchosszabbítóval egészítettem ki, hogy a nyakláncot a kényelmes méretre lehessen beállítani.

A bogyó átmérője kb 2,8 cm.

A nyaklánc ára 2800 Ft + posta költség.
1890 Ft + posta költség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése