Díszített háló

Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!



Korábban már készítettem két hasonló karkötőt. Szeretem ezt a mintát fűzni, ennek köszönhető ez az újabb karkötő.

A karkötő alapja egy raw technikával készült háló, melyet írisz bronz színű cseh kása gyöngyből fűztem. A hálót nagy méretű karamell és türkiz zöld színű cseh gyöngyökkel és arany színű 3 mm-es muyuki kocka gyöngyökkel díszítettem. A karkötő két végét antik réz színű vég záróval díszítettem, melyre ugyan ilyen színű kapcsot és lánc hosszabbítót tettem. A kapocs és lánc hosszabbító részt a karkötőhöz használt gyöngyökből készült kiegészítőkkel díszítettem.

A karkötő kb 3 cm széles és 17,5 cm hosszú. A hosszát a lánc hosszabbítónak köszönhetően a kellő hosszra ki lehet egészíteni.

A karkötő ára 3000 Ft + posta költség.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése