Török


Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs! 



Ez az első munkám, ami Török horgolási technikával készült. Nagyon szeretem, jó volt horgolni és a kész munka is szép, töbör és igazán jelentős, feltűnő darab :) ,mert nem egy vékonyka ékszert kap az ember ezzel a technikával!

A karkötőhöz 4 mm-es cseh csiszolt üveg gyöngyöt és cseh kását használtam. A csiszolt gyöngy cirmos borostyán-, a kása pedig aranyfüstös sötét zöld színű.
A végeket arany színű gyöngykupakkal zártam le, díszítésként nagy kása-,csiszolt- és kis virágos köztes gyöngyöt használtam.
Ara színű delfin kapoccsal lehet rögzíteni a karkötőt.

A karkötő hossza kapoccsal együtt kb. 21 cm.
Kérésre a méretet a szükségesre alakítom!
A karkötő a mai naptól a Meska boltomból vásárolható meg! Ha nem vagy regisztrált a Meskán, de szeretnéd a karkötőt, írj Nekem! :)

A karkötő ára 3000 Ft + posta költség
2000 FT + POSTAKÖLTSÉG


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése