Óriáskerék :)

Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!






Rég szerettem volna már ilyen fülbevalót készíteni, hát..... most itt van... igazi csajos - karikás ;)

Memória drót alapra fűztem fel a 10 mm-es begyöngyözött fagolyókat. A két szélső bogyó padlizsán lila, a középső rózsaszín közepű világos lila Miyuki kása gyönggyel van begyöngyözve. Közéjük és a drót végeire 4 mm-es bronz csiszolt gyöngyöt tettem. A drót többi részére bronz színű kása gyöngyöt fűztem.
A drót két végét én hajlítottam be oldal irányba, ne volt könnyű munka :P..... és antik arany színű szerelő karikával fogtam össze, majd erre rögzítettem a szintén antik arany színű fülbevaló akasztót.

A karika átmérője 6 cm, a begyöngyözött bogyóké kb 13-14 mm, a fülbevaló teljes hossza 8,5 cm.

A fülbevaló ára 1850 Ft + postaköltség.

1 megjegyzés:

  1. Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs ;)

    VálaszTörlés