La bague crochet

 Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!








La bague crochet..... avagy horgolt gyűrű. Rég tervezem, hogy én is készítek ilyen gyűrűt, most végre itt van ;) Igazán különleges, nem találkozunk ilyennel lépten-nyomon :D
Eléggé aprólékos munkát igényelt, mert ici-pici gyöngyökből van meghorgolva a tekerentyű, de megérte a munka minden percét.... szerintem :)

A tekerentyű a legkisebb Toho gyöngyből van horgolva, ennek hossza 10 cm és ez van össze csomózva. Kétféle színt használtam a horgoláshoz: szivárványos mályvás... rózsaszínes nem teljesen meghatározhatót és fényes padlizsán lilát. Ezt a csomót egy Delica gyöngyből fűzött szivárványos alapra varrtam fel, ennek széleit a tekerentyű gyöngyeiből fűzött úgynevezett "farkasfog" mintával díszítettem.

A gyűrű alap átmérőjét próbáltam egy átlagos méretre fűzni, kb 18-20 mm, ha nem jó a méret, szívesen átalakítom az ujjad méretére! Szélessége 17 mm.
A tekerentyű kb 2 cm átmérőjű és 1,5 cm magas.

A gyűrű ára 2250 Ft + postaköltség.
1850 Ft + postaköltség

1 megjegyzés:

  1. Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!

    VálaszTörlés