Ajándék kísérő, pohár és szalvéta dísz.....



Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!







A hópelyhek után jött az ötlet, hogy kapjanak kísérőt az ajándékok, legyenek díszítve a Szilveszteri vagy Esküvői koccintós poharak, esetleg az ünnepi asztalon lévő szalvéták..... vagy bármi más, amire föl lehet kötözni ezeket a kis csillagokat :) pl még a karácsonyi fenyő ágaira is felköthető.....

A kis csillag szettet 6 darabból áll, hófehér, 100% pamut horgoló fonalból horgoltam, melyhez ezüst szálat fogtam, így nagyon szépen csillognak :) A kötöző rész is horgolással készült, melynek végeit nem vágtam el, hosszan meghagytam, 2 fehér és 1 ezüst kása gyöngyöt fűztem fel rá, mely még érdekesebbé teszi ezt a kis kísérőt. A kis csillagokat kikeményítettem.

A kis csillagok átérője 3,5 cm, a kötöző egyik felének hossza kb 11 cm a gyöngyök és rojt nélkül.

A kísérő csillag szett ára 850 Ft + posta költség.

1 megjegyzés:

  1. Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!

    VálaszTörlés