Nyakmelegítő


Egy kincsvadász ár rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!





Én nagyon fázós vagyok, szeretem a sálat, de a hosszával mindig bajban vagyok. Nem tudom hova tenni a kabát alatt. Kívül meg nem szeretem használni ;) Így gondoltam kötök egy nyakmelegítőt azoknak, akik szintén így bajlódnak a sálakkal.

A hófehér sálat bordó horgolt rózsával és szintén horgolt zöld levélkével, tekerentyűvel és barna bogyókákkal tettem egyedivé. A rózsa közepébe tettem egy 8 mm-es gyöngyöt tettem díszítésnek, gombok helyett pedig 2db sötét ametiszt színű 12 mm-es csiszolt gyöngyöt használtam. A nyakmelegítő két végét legyező mintával fejeztem be.
Pamut és műszál keverékéből készült fonalat használtam.

A nyakmelegítő hossza: 73 cm
szélessége: 11 cm

A nyakmelegítő ára 2450 Ft + postaköltség.
2000 Ft + postaköltség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése