Memóriás elegancia


Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!








Ez aztán az elegancia ;) Mikor össze raktam ezt a karkötőt, rögtön a Karácsony és a Szilveszter jutott az eszembe. Meggyújtottam egy mécsest, nagyon kellemes hangulat lett a szobában...... :)

A karkötő gyöngy horgolt része 36 cm, amelyet egy memória drótra fűztem fel, így átmérője 7 cm. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy bármekkora csuklóméretű csajszika viselje. Fix kör formája van a drótnak és csak kicsit széthúzva föl kell helyezni, mely úgy történik, hogy egyszerűen rá kell tekerni a csuklóra. A memóri alapnak köszönhetően megmarad a kör forma, nevéből adódóan memória= megjegyzi az eredeti formáját, így nem deformálódik!

A karkötő horgolt részéhez Cseh kása gyöngyöt használtam, végeit arany színű gyöngykupakkal zártam le. Díszítésként 4mm-es arany- és 8 mm-es fekete csiszolt gyöngyöket használtam.

A karkötő ára 2450 Ft + postaköltség

1 megjegyzés:

  1. Egy kincsvadász már rátalált ;)
    Eladott, de megrendelhető kincs.

    VálaszTörlés