Chrystal


 Egy kincsvadász már rátalált! Eladott, de megrendelhető kincs!



Egy Swarowski rivoli kristályt készítettem el medálnak, mely egyszerű, ugyan akkor mutatós éke lehet a nyakunknak, öltözékünknek.
Úgy gondolom, hogy ezt a nyakláncot viselhetik nagy csajok is egy alkalmi öltözék, vagy egy egyszerűbb össze állítás ékeként is.
De viselhetik tizen éves kiscsajok is pl a közelgő Karácsonyi Ünnepen, Szilveszteri bulin :) vagy emlékeim szerint hamarosan itt lesz a Zene iskolák félévi vizsga időszaka. Ez alkalomból is tökéletes kiegészítője lehet a ruházatnak.

A nyaklánc megoldás miatt is viselheti bárki, mert a lánc részt memória dróttal oldottam meg, ami azt jelenti, hogy van egy fix kör formája a drótnak és csak kicsit széthúzva föl kell helyezni a nyakra és már viselhető is. A memóri alapnak köszönhetően megmarad a kör forma, nevéből adódóan memória= megjegyzi az eredeti formáját, így nem deformálódik.
Tehát bármilyen méretű nyakra jó a méret! A rajta lévő medálka nem nehéz, így nem kell attól tartani, hogy esetleg annak súlya miatt elhagyjuk ékszerünket!!!!
Erre a fix alapra Toho kása gyöngyöket és díszítésnek 6db 3mm kristály színű csiszolt gyöngyöket fűztem fel, így ez alkotja a lánc részt.

A medált pedig 12 mm-es Swarowski rivoliból készítettem, mely Chrystal színű. Ezt a rivolit Japán Delica és Toho kása gyönggyel fűztem körbe kis virág formát adva a rivolinak.

A medál átmérője szirmokkal együtt 2 cm.

A nyaklánc ára 1450 Ft + postaköltség.


1 megjegyzés:

  1. Egy kincsvadász már rátalált ;)
    Eladott, de megrendelhető kincs.

    VálaszTörlés