Néhány szó magunkról

Kis Julianna vagyok.
Kézügyességem már gyerek koromban megmutatkozott.Második osztályos voltam, amikor nagymamám megtanított kötni, édesanyám pedig horgolni. Kézügyességem ki tűnt a rajzolásban is.Ahogy teltek az évek sorban jöttek a kisebb nagyobb sikerélmények. A rajzolás háttérbe szorult, nagyobb hangsúlyt kapott a kötés és a horgolás. A gyöngyfűzéssel 2005-ben, a munkahelyemen találkoztam, egy kedves munkatársamtól kaptam egy fülbevalót. Már akkor is tetszett ez a hobbi, de nem tudtam rá időt szakítani. 2006.Áprilisában megismerkedtem a párommal, hamarosan kisbabát vártunk. Mivel "ágyhoz kötött" voltam, a rengeteg szabadidőm közben az internetet böngésztem és újra találkoztam a gyöngyfűzéssel.
Eleinte csak magamnak és családomnak fűzögettem. A munkáim tetszettek mindenkinek így föltettem a kérdést magamnak: mi lenne ha nem csak hobbi szinten foglalkoznék a gyöngyfűzéssel? Fejlődésemet megtekinthetik a Csokigyöngy internetes weboldalamon. Első elismerésem, ami nagyon sokat jelent Nekem: Audrey Gyöngyfűző Bajnokságán, ezzel a szettel első helyezést kaptam. 2009. Szeptemberében nagy megtiszteltetés ért: külföldről felkértek egy interjúra, szerették volna tudni, hogy hogy ismerkedtem meg a gyöngyfűzéssel és milyen formában foglalkozok vele. Ezt az intejút a megtekinthetik a Beads Perles internetes oldalon. Boldog vagyok hogy én és Ande képviseli Magyarországot ezen a külföldi interjús weboldalon.
A gyöngyfűzésben kedvenc technikám a gyöngyhorgolás, ez által több személy is felkért, hogy tanítsam meg őket erre. Így ismerkedtem meg Annával akivel szoros barátságba kerültem.

Sasvári Anna vagyok.
Mindig élt vágy bennem: alkotni valamit! Már gyermekkoromban megtanultam kötni, horgolni, réges -régi lábbalhajtós varrógéppel varrni, hímezni. Mindenre a dédnagymamám tanított. Azután hosszú ideig nem használtam a tudományaimat.
Amikor megszülettek a gyerekeim felelevenítettem a tanultakat, sőt újakat is tanultam hozzájuk, 3 csemetét elfoglalni, folyamatosan újat mutatni nem csekély feladat.:-)
Mára már mondhatni mind felnőttek így a saját szórakoztatásom is előtérbe került. Először az xszem, azután rátaláltam a gyöngyfűzésre. Máig ámulattal figyelem a gyöngyből készült ékszereket és megpróbálom a legjobb tudásom szerint elkészíteni ezeket a csodákat. Reményeim szerint az ékszerek új tulajdonosai is annyira örülnek a szerzeményeknek, mint amilyen örömmel én elkészítem őket. A visszajelzések erről biztosítanak és nem egyszer idegenek felismerik a munkáimat.:-)
Itt mutatom meg kincseimet: Anna gyöngyékszerei
Egyik kedvenc technikám a gyöngyhorgolás, amit sokáig nem sikerült megtanulnom. De végül remek tanítómesterem akadt KisJuci személyében. Összebarátkoztunk és felmerült a gondolat, hogy együtt valósítsuk meg az elképzeléseinket.
Az eredmény látható ebben a blogban. :-)


Krizsánné Zsuzsanna, Zsuzsi vagyok.
Régóta érdekelnek a kézzel készült alkotások, mindig is foglalkoztam kreatív dolgokkal. Első gyermekem születése után inkább csak a neki szánt dolgokban, illetve az otthonunk csinosításával kapcsolatos tennivalókban hasznosítottam képzeletemet, ügyességemet. Két éve azonban felfedeztem a kézimunkázók blogvilágát és elámultam, hogy az alapanyagok és a lehetőségek mennyire megváltoztak néhány év alatt. A látott szebbnél szebb alkotások adták a motivációt, hogy ismét saját kezűleg alkossak és ne csak saját számomra.
Sokféle technikába belekóstoltam, végül a fonalak és anyagok terén találtam meg önmagam. Ebből adódóan kínálatomban leginkább kötött, hímzett vagy éppen varrt kincseket lehet megtalálni. Egyik legnagyobb sikerem, hogy babafotózási kellékeket kötök, horgolok, s tudom, hogy valahányszor egy szülő ránéz újszülöttje fotójára, mosolyog és boldog, abban nekem is részem, szerepem van.
Munkáimról, az alkotás minden szépségéről és nehézségéről, mindennapjaimról Melusee név alatt találhat többet minden érdeklődő.
A Csajoskincsek oldalra a véletlen vezérelt, az ott látott szépségek, valamint Juli és Anna kedves és végtelenül korrekt hozzáállása inspirált arra, hogy itt is megmutassam alkotásaimat. Itt is szeretném megköszönni, hogy befogadtak és én is tagja lehetek csapatuknak.

Minden kincsben kicsit benne vagyunk mi is. A legjobb tudásunk szerint készítettük, szívvel-lélekkel.
Tőlünk-Neked, hogy a mi kincsünk a Tied is legyen! :-)


4 megjegyzés:

  1. Gratulálok lányok a bolthoz!

    VálaszTörlés
  2. Ezúton is Gratulálok nektek!!
    Sok sikert kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a blogotok,sok szép csecse-becsével:)Gratulálok,és sok sikert nektek hozzá:)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a bolthoz Lányok! :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés